شال و روسری با طرح های مدرن و فانتزی

بسیاری از بانوان بیشتر به چیزهای مدرن و فانتزی، علاقه مند هستند. شال و روسری های مدرن و یا فانتزی برای داشتن یک استایل مدرن به شما کمک میکنند. آنها در تنوع بالایی از طرح ها در بوتیک ها موجود هستند که با توجه به سلیقه شخصی و استایل خود میتوانید از هریک از آنها بهره مند شوید. از جمله طرح های مدرن و فانتزی شال میتوان به طرح های نقاشی، چهارخانه، طرح زنجیری، کوبیسم، کمربندی و … اشاره کرد.

شال و روسری های ساده در مدل های تک رنگ

تک رنگ بودن یک ایده ساده در طراحی استایل شال و روسری عمده است. یک ایده دست باز که قابلیت مانور بالایی در همراهی با انبوه ست لباس های بانوان دارد. اصولاً در انتخاب شال و روسری های تک رنگ کل ماجرا به انتخاب رنگ خلاصه شده است. حالا فقط کافی است مهارت هارمونی رنگ ها در کنار هم را بدانید تا از یک استایل روسری مناسب تک رنگ در کنار دیگر لباس های خود داشته باشید. برای موفقیت در استایل شال و روسری های تک رنگ باید مهارت رنگ شناسی را بدانید و به نوعی از قواعد ست شدن با دیگر لباس ها اطلاع داشته باشید. دقت کنید که ست شدن لزوماً هم رنگ شدن و یا در یک تناژ رنگی یکسان ماندن نیست. بلکه مهارتی زیبا در نشاندن رنگ های متفاوت اما مکمل در کنار یکدیگر است.

استفاده از شال و روسری ها با پس زمینه های رنگ خنثی

استایل شال و روسری با رنگ پس زمینه خنثی یک ایده ساده و کار راه انداز است. در این ایده هدف بانو لزوماً رسیدن به یک شال زیبا نمی باشد. بلکه می خواهد شال و روسری هماهنگ با انبوه لباس ها داشته باشد. قاعدتاً با تهیه کردن شال و روسری در رنگ خنثی به سادگی ماجرا را تمام می کند. این یک ایده ساده در تدارک استایلی برجسته است. اما ما را به مدل شال و روسری لاکچری و حتی یک استایل شال هیجانی نمی رساند.

مهارت هماهنگی رنگ پوست با شال و روسری

هماهنگی با رنگ پوست چهره، مو و حتی رنگ چشم از مهارت های تکمیلی بانوان در ایجاد یک استایل کاملاً زنانه است. استایل شال باید رخسار بانو را هر چه زیباتر، سرزنده تر و سرحال تر و در عین حال جوان تر نشان بدهد. پس باید هماهنگی مناسب با رنگ پوست بانو داشته باشد. غالبا خانم ها با پوست رنگ روشن به سمت استفاده از شال و روسری های قوی در هجوم رنگ های تند حرکت می کنند و برای خانم هایی که رنگ پوست تیره و یا سبزه دارند، استفاده از شال و روسری های رنگی رنگی که هاله ای از حجم رنگ های روشن دارند، مناسب است.

نکات طلایی برای ست کردن شال با استایل خود

در صورت انتخاب شال طرح دار، خانم ها میتوانند رنگ زمینه شالشان را با رنگ مانتو خود ست کنند. به عنوان مثال میتوان رنگ سفید را برای زمینه شال خود انتخاب کرد تا با مانتو سفید هماهنگ شود

برخی از طرح های شال هستند که به راحتی با استایل و بقیه لباس های شما هماهنگ میشوند. برای مثال طرح های پوست ماری و پلنگی از این موارد هستند.

اگر جز خانم هایی هستید که به شال های فانتزی (طرح دختر، نوشته و … ) علاقه دارند، پیشنهاد میکنیم حتما از مانتو تک رنگ در استایل خود و ست کردن شال و روسری استفاده نمایند.

در صورتیکه به طور کلی ست کردن شال با بقیه لباسها برایتان کاری دشوار است، بهترین راه حل استفاده از یک مانتو سفید و یا مشکی میباشد. زیرا رنگ های خنثی همچون سفید یا مشکی به راحتی با بقیه لباس ها و اکسسوری ها قابل ست شدن هستند.

شال سفید با مانتوهای بنفش، نارنجی، مشکی و زرد به راحت هماهنگ میشوند و استایل شما بسیار شیک و منحصر به فرد خواهند کرد.

دختران میتوانند شال مشکی خود را به راحتی با همه لباس ها و لوازم جانبی دیگر ست کنند. زیرا شال رنگ مشکی با هر چیزی قابل پوشیدن است.

شال زیبا و ترند طوسی را میتوان با مانتو صورتی، قرمز، سفید، مشکی و بنفش پوشید.

از شال و روسری رنگ سال استفاده کنید.

زنان میتوانند شال قرمز خود را با بهره گیری از مانتوهای مشکی، سفید، سبز، سورمه ای و یا طوسی مورد توجه دیگران قرار دهند.

در آخر شال آبی با مانتو اکر، نارنجی، زرد یا مشکی عالی خواهد بود. همچنین شال سبز با لباس های سفید، قرمز و یا سبز فوق العاده میشود